|
| |||
| |||
| 50 Cent feat. The G-Unit - Follow me Gangster Kurupt - On Site |
|
| ||||
| ||||
| Zitat:
![]() |
|
| |||
| |||
| Take on Me allerdings in der New Methal-Version von Emil Bulls ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Die beste Metallica war die Master of Puppets. Cliff Burton lives. |
|
| ||||
| ||||
| Evanescence - Bring me to life |
|
| ||||
| ||||
| Zitat:
"i got something to saaaayyyyyy… i kill your baby today!" das beste misfits-cover aller zeiten. wobei ich beim topic wär: "mommy, can i go out and kill tonight"-misfits |
|
| |||
| |||
| Panjabi MC - Jogi |
|
| ||||
| ||||
| avril lavigne - too much to ask |
|
| ||||
| ||||
| den gehäuselüfter meines pcs und draußen die vögel singen. naja, ich sollte mir mal wieder ne winamp playliste machen ![]() |
|
| ||||
| ||||
| ASD - Ich und Er |
|
| ||||
| ||||
| the hives – inspection wise 1999 guitar wolf – kung fu ramone`s passion misfits (live, ritz, ´81) – nike a go go napalm death – obstinate direction/life/you suffer part 2 …und auf mein gewissen!!! ![]() |
|
| ||||
| ||||
| nen Flieger vorbeirauschen ... Elstern auf der Jagd ... Vögel zwitschern ... Tauben gurren ... Hund bellen ...
__________________ www.nikolaus-budo-lehrgang.de www.warriors.de www.psds.de NBL findet am 13. +14.12.2008 statt! |
|
| ||||
| ||||
| Dax Riders - People
__________________ "Ist der Mann potent, ist die Familie glücklich" |
|
| ||||
| ||||
| Tanz der Vampire - Gesamtwerk Doppel Cd |
|
| ||||
| ||||
| Born from pain - Sands of time (Moshcore a la Hatebreed, Pro Pain) Darkest hour - Hidden hands of a sadist nation (schneller Metalcore a la Raised Fist) Face the enemy - These two words (SxE a la Ignite, Killing flag) Rise Above - Black Flag Tribute Sampler Shai Hulud - That within bllod ill tempered (melodischer Metalcore) Silverstein - When broken is easily fixed (Emo meets Metalcore) Victory Style 5 - Victory Records Sampler Güsse
__________________ Frank Burczynski - J.A.B. JKD Akademie Berlin + IMAG e.V. http://www.jkdberlin.de |
![]() |
| Dieses Thema betrachten zurzeit 1 Personen. (0 registrierte Benutzer und 1 Gäste) | |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
|
|