|
| ||||
| ||||
| By Adam Hill LAS VEGAS REVIEW-JOURNAL Ultimate Fighting Championship star Alistair Overeem has been charged with one count of misdemeanor battery stemming from an incident at Wynn Las Vegas over New Year's weekend. If convicted, the heavyweight title challenger faces a maximum of six months in the Clark County Detention Center and not more than a $1,000 fine. According to the District Attorney's office, Overeem is scheduled to appear in court at 8 a.m. on Feb. 21. A citation issued by Las Vegas police stated at about 3 a.m. on Jan. 2, Overeem pushed or shoved a woman in the face, "causing her to stagger back." Overeem has retained famed Las Vegas defense attorney David Chesnoff. "Alistair was not arrested, but was summoned to court," Chesnoff said. "There are two sides to this story and we intend on vigorously defending this. Alistair maintains his innocence." Overeem, 31, was in Las Vegas after knocking out Brock Lesnar in the first round of the main event of UFC 141 at the MGM Grand on Dec. 30. The win, which came in the UFC debut for the former Strikeforce and Dream heavyweight champion, set up Overeem to fight champion Junior dos Santos for the UFC heavyweight belt this year on a card yet to be announced. Representatives from the UFC declined to comment on the matter. UFC fighter Overeem charged with battery - Sports - ReviewJournal.com |
|
| ||||
| ||||
| Oh nein der Bösewicht hat einen aufdringlichen weiblichen Fan geschubst. Ich hoffe die Arme kann Nachts noch ruhig schlafen nach dieser schrecklichen Tortur. |
|
| ||||
| ||||
| "charged with battery?" (Mit Batterie geladen )
__________________ "Don't judge the whole world by your own shitty standards!" - James A. Keating |
|
| ||||
| ||||
| Ich denke das war kein Absicht. Hätte er die Frau gezielt ins Gesicht geschubst, wäre Genick gebrochen... |
|
| ||||
| ||||
| war auch mein erster gedanke und dann mein zweiter "neue art von doping?" ![]()
__________________ TK87: ps: google doch selber mal! Trinculo, KKB Moderator: ... am besten nach "Hirnprothese". ||||||||Vantage Fighting |
|
| ||||
| ||||
| Overeem = neuer Tyson? ![]() war auch erst wegen der aufgeladenen battery verwirrt ![]()
__________________ "Kämpfen bis zum Ziel" ---> http://www.youtube.com/watch?v=8vJLm...eature=related |
|
| ||||
| ||||
| Jeder Mensch ist unschuldig bis zum Beweis des Gegenteils. Generell wirkt die Konstellation bulliger Kampfsportler vs. (weiblicher) Fan PR-mäßig immer sehr sehr ungünstig. Wenn's Alternativen zum Handgreiflichwerden gab, hat er m.E. ziemlich unklug gehandelt, selbst wenn er im Recht war. Aber gut warten wir mal ab. ![]() |
|
| ||||
| ||||
| Schuldig ist der, der schuldig gesprochen wird. Recht ist eben nicht immer gerecht. Würde mich aber eigentlich sehr wundern wenn Reem das wirklich so getan hätte. Er ist schon viel zu lange im Geschäft und scheint auch bei Interviews immer recht abgeklärt und ruhig. Naja man wird sehen. Hauptsache der Kampf wird nicht abgesagt oder zu lange verschoben ![]()
__________________ "Kämpfen bis zum Ziel" ---> http://www.youtube.com/watch?v=8vJLm...eature=related |
|
| ||||
| ||||
| Mein erster Gedanke war "mit Batterie angegriffen".
__________________ Das Zitat der Woche: "Man muss sich selbst beobachten wie ein exotisches Tier. Nichts ist spannender und nichts macht bescheidener!" (GM Kernspecht) |
|
| ||||
| ||||
| |
|
| ||||
| ||||
| |
|
| |||
| |||
| Zitat:
__________________ Don´t hate the player, hate the game! |
|
| |||
| |||
| Zitat:
![]()
__________________ 265: Overeem - 205: Shogun - 185: Lawler - 170: Condit - 155: Barboza - 145: Aldo - 135: Faber |
|
| ||||
| ||||
| Zitat: ![]() |
|
| |||
| |||
| ja, istn witz
__________________ 265: Overeem - 205: Shogun - 185: Lawler - 170: Condit - 155: Barboza - 145: Aldo - 135: Faber |
![]() |
| Dieses Thema betrachten zurzeit 1 Personen. (0 registrierte Benutzer und 1 Gäste) | |
| Themen-Optionen | |
| Ansicht | |
| |