Rematch. Tarver Vs. Johnson [Archiv] - Kampfkunst-Board

PDA

Vollständige Version anzeigen : Rematch. Tarver Vs. Johnson



ghostdog1982
03-05-2005, 14:17
Tarver seals rematch with Johnson

Tarver (right) lost to Johnson in December
Antonio Tarver insisted he will avenge December's loss to Jamaica's Glen Johnson after agreeing a June rematch for the IBO light heavyweight title.
The pair have signed to meet in Memphis on 18 June after the first fight was awarded to Johnson on a split decision.

"I know how bad I want to right the wrong," said the American.

"I will once again reign supreme over the light heavyweight division. I've been working. I'm committed. I'm dedicated. I've made the sacrifices."

Johnson sees off Tarver challenge
Johnson, 42-9-2 with 28 knockouts, said he was the clear winner of the first bout.

"I took it seriously. I did my work. I did my part, and I came out on top. I will do the same thing again," he said.

The fighters each gave up titles to fight each other on 18 December in Los Angeles.

Take 1
03-05-2005, 15:32
Also in den Kampf war Tarver wirklich nicht auf der Höhe. Glen Johnson war in fast allen Belangen überlegen. Ein Re-Match ? Warum nicht ? Leider wird es dabei nicht um WM-Gürtel gehen, aber egal, ich denke dass auch ein 2. Aufeinandertreffen wieder richtig interessant werden könnte.

ghostdog1982
03-05-2005, 16:30
Also in den Kampf war Tarver wirklich nicht auf der Höhe. Glen Johnson war in fast allen Belangen überlegen. Ein Re-Match ? Warum nicht ? Leider wird es dabei nicht um WM-Gürtel gehen, aber egal, ich denke dass auch ein 2. Aufeinandertreffen wieder richtig interessant werden könnte.
Doch um den IBO-Gürtel :D

Take 1
03-05-2005, 22:29
Naja, also doch KEIN Gürtel :D

ghostdog1982
04-05-2005, 00:15
Naja, also doch KEIN Gürtel :D
doch ein Gürtel aber ich kann mir auch einen Gürtel machen den der VBO( Virtual Boxing Organisation). :D

Take 1
05-05-2005, 18:13
Jau, wäre ja ne Möglichkeit. Ich wollte eigentlich zum Ausdruck bringen, dass ich es von den Weltverbänden nicht nachvollziehen konnte, dass sie einem Titelvereinigungskampf nicht zugestimmt hatten.