K-1 Hero's Middleweight Tournament 07.09.2005 [Archiv] - Kampfkunst-Board

PDA

Vollständige Version anzeigen : K-1 Hero's Middleweight Tournament 07.09.2005



Jaycee
28-07-2005, 16:28
K-1 MMA promotion HERO’s announced in a press conference today official brackets for the upcoming HERO’s “middleweight” (70 kilograms, 154 pounds) tournament quarterfinals and semifinals, which will be held September 7 at Ariake Colosseum in Tokyo, Japan.

The tournament breaks down like this:

Quarterfinals: Genki Sudo vs. Kazuyuki Miyata
Remigijus Morkevicius vs. Hiroyuki Takaya
Norifumi Yamamoto vs. Royler Gracie
Caol Uno vs. Hideo Tokoro

Semifinals: Winner of Sudo-Miyata vs. Winner of Morkevicius-Takaya
Winner of Yamamoto-Gracie vs. Winner of Uno-Tokoro


“Kid” Yamamoto, Genki Sudo and Caol Uno are all seeded into the upcoming round. Yamamoto decisioned Ian Schaffa on July 6. Both Uno and Sudo were scheduled for the first round of the tournament, but both suffered injuries before the July 6 event.

Sudo’s last MMA match was on March 26 against Ramon Dekker, while Uno is coming back to the HERO’s ring after suffering a brutal knockout thanks to a Joachim Hansen’ knee.

The tournament finals will be decided at “Dynamite” on New Years Eve

tulch
28-07-2005, 16:51
sind ja super fights
das einzige was mich da ein wenig nervt ist das Yamamoto wieder das einfachste Los bekommen hat, aber so ist dass halt mit den poster boys
mein favorit ist Morkevicius, wobei in seinem bracket wohl direkt Takaya der gefährlichste Gegner ist

Bortowski
28-07-2005, 22:12
bin für genki sudo^^

Takeda Shingen
07-09-2005, 17:07
Hero´s Gp Results
Super Fights-
- Yoshihiro Nakao defeated Fai Falamore with an armbar in the 1R
- Akira Kikuchi defeated Kiuma Kunioku by a 3-0 judges' decision.
- Sam Greco defeated Shungo Oyama by KO in R1 in 3'25 with a right hook.

Quarter Finals-
- Genki Sudo defeated Kazuyuki Miyata in R2 in 4'45 with an armbar.
- Hiroyuki Takaya TKOed Remigijus Morkevicius by mount-punches in R2 in 4'16.
- Norifumi "KID" Yamamoto defeated Royler Gracie in R2 with a counter right-hook for the KO.
- Kaoru Uno defeated Hideo Tokoro by a 3-0 judges' decision after 2R.

Semi Finals-
- Genki Sudo defeated Hiroyuki Takaya with a triagle choke in the 2R.

- Norifumi "KID" Yamamoto defeated Kaoru Uno by TKO in R2 via doctor stopage (cut).




als ich fand yamamotos gegner wesentlich härter als genkis!
habe den event noch nicht gesehn aber was ich so gehört habe soll es ja wirklich geil gewesen sein!

Takeda Shingen
07-09-2005, 17:11
das habe ich noch aus dem gleichen tjread von dem ich auch die ergebnisse kopiert habe aus dem sherdog forum!
es ist ein post eines moderators der einige kämpfe kommentiert! für die, leute die die kämpfe nicht sehen können vielleicht hilfreich



This was really a pretty good event. I missed the 1st third or so, but ...

- Kid vs Royler was kinda boring for most of the fight; more than made up for it with the big finish though. Royler comes running in with a flying knee, Kid half dodges it half eats it but at the same time throws the overhand haymaker from hell and catches Royler right on the cheek/jaw, and Royler is out fucking cold. Kid had shaken hands with every Gracie in the arnena, gone back to his corner and still Royler was sound asleep; not even twitching yet. Awesome.

- Uno vs Tokoro was just awesome. Uno was kind of the calm, professional veteran, while Tokoro is just pulling these wild moves out of his ass left and right. Really damn fun watching it go back and forth, but you could tell Uno never got too much in trouble and always wound up in control after the exchanges. Uno also had some good solutions for delivering some punishment to a butt-scooting opponent. Lots of fun to watch.

- Sudo vs Takaya. Sudo was having a lot of trouble working much of his voodoo magic on this guy. Spinning back fists did no harm, nor did his kicks, and he could not keep the guy on the ground for long. Finally got in good position on a takedown, spun to get Takaya's back, had a body triangle squeezing on him while going for a choke but couldn't get it. Takaya rotates out of that right into Sudo's waiting armbar attempt; spins/powers out of that, Sudo is waiting with the triangle -> game over. Just awesome frikkin finish.

- Kid vs Uno was unfortunately, but correctly stopped due to gushing blood. Too bad. Kid had both power and speed on Uno (not to mention longer rest after a shorter fight), but Uno was hurting him noticeably with low kicks, while avoiding most of the big punches, and surviving some hard knees to the body and some pretty solid punches. It was looking like Kid would win anyway, but I was really interested in seeing if Uno could finish off Kid's leg before he got too beat up himself. Anyway, it was interesting while it lasted.

Pretty good event from what I saw.

Toe_Choke
08-09-2005, 21:50
Hammergeile Veranstaltung. Uno endlich mal wieder gesehen und Genki ist sowieso der coolste. ;)

marq
08-09-2005, 23:08
Viele geile bunte Bilder.....!!!!

Wo wohl ???? ;)

psstttttttt KSM

Karlito
08-09-2005, 23:33
Hab grade den Event angeschaut, echt geil, sehr empfehlenswert!!

Auf den Finalkampf bin ich mal gespannt, dauert aber noch n bisschen, bis der ausgetragen wird.

marq
09-09-2005, 13:22
Genki Sudo ist einfach der coolste fighter...

Takeda Shingen
09-09-2005, 16:14
der heros promoter hat sudos kampfstil nachher noch kritisiert!
meinte er wäre zu vorsichtig und würde zu passiv kämpfen...

nicht jeder kann eben so kämpfen wie wanderlei! ^^

Toe_Choke
09-09-2005, 16:23
Was will den der Promoter da noch meckern? Der soll froh sein, dass er Genki bekommen hat. Alleine seine Einläufe sind einzigartig in der Szene. Da kommt keiner mit, selbst Saku nicht. Und er kämpft doch durchaus attraktiv mit seinem JDK Stil. ... :rolleyes:

Takeda Shingen
10-09-2005, 18:50
ja nur ist er dauernd vom gegner weggerannt...

Toe_Choke
10-09-2005, 19:37
ja nur ist er dauernd vom gegner weggerannt...
Um was geht es hier? Um Kampfsport oder Klopperei. Dann sollen sich sich halt Schläger in den Ring stellen, die sich auf die Mappe hauen bis einer umkippt. Ich für meinen Teil sehe lieber hochwertige und facettenreiche Kämpfer.

Takeda Shingen
10-09-2005, 21:12
Ich für meinen Teil sehe lieber hochwertige und facettenreiche Kämpfer.

ich denke das tut jeder!

und ich denke nicht das eine gewisse aggressivität im ring (ala kid yamamoto oder tokoro) mit klopperei gleichzusetzen ist...
keiner behauptet hier das sudo schlecht ist! (ich schau mir seine highlights fast täglich an) aber trotzdem haben mich seine beiden kämpfe bis auf die finishes doch eher enttäuscht! diese renn-weg nummer kann er meinetwegen gegen butterbean machen oder halt auch gegen den champion masato nach k1 regeln...

Toe_Choke
11-09-2005, 16:42
ich denke das tut jeder!

und ich denke nicht das eine gewisse aggressivität im ring (ala kid yamamoto oder tokoro) mit klopperei gleichzusetzen ist...
keiner behauptet hier das sudo schlecht ist! (ich schau mir seine highlights fast täglich an) aber trotzdem haben mich seine beiden kämpfe bis auf die finishes doch eher enttäuscht! diese renn-weg nummer kann er meinetwegen gegen butterbean machen oder halt auch gegen den champion masato nach k1 regeln...
Ok, so ganz unrecht hast Du damit nicht. Trotzdem fand ich persönlich Genkis Kämpfe bei Heros super, auch wenn er dem einen oder anderen Schlagabtausch aus dem Weg gegangen ist.

Takeda Shingen
11-09-2005, 18:04
ich bin gespannt wie das finale laufen wird!
genki wird sich sicherlich nicht auf einen schlagabtausch gegen yamamoto einlassen und nach ein paar side kicks versuchen den kampf auf den boden zu bringen! kid yamamoto hat ihn aber schon einmal in einem wrestling match besiegt und ich bin gespannt wie der bodenkampf nach mma-regeln verläuft...

ich sage yamamoto per punktrichter entscheidung! genki ist zu schlau um KO geschlagen zu werden!