Vollständige Version anzeigen : Neuer Jet Li -Fearless
30Speichen
09-01-2006, 18:52
Hi Leutz,
mal wieder ein vielversprechender "Oldschool"-Kung Fu-Film
vom lieben Jet Li ...!:yeaha:
http://www.fearlessthemovie.com/main2.htm
Auch hoffentlich bald bei uns....
CU
30Speichen
Das hoffe ich auch! :)
Der Trailer schreit nach mehr! ;)
GEil!!! Jetzt bin ich so heiß!!! Ich würde mir am liebsten den Film jetzt anschauen :D
Morphbreed
09-01-2006, 21:32
hmm danke für die info :)
schade dass ich nicht den flash 8 player hab... kann das video net anguggn ;(
falls jemand das selbe problem hat und sich net den flashplayer ziehen mag
hier gibts noch n trailer als .wmv
http://www.cinema.com.hk/broadcast/trailer/FearlessTrailer2-1.wmv
ps: kann mir vlt. jemand sagen obs der selbe trailer is wie auf der page?
ps: kann mir vlt. jemand sagen obs der selbe trailer is wie auf der page?
nein es ist nen anderer Trailer
MatzeOne
10-01-2006, 09:26
Und was ist mit denen, die weder flash noch wmv abspielen können (weil sie ihr System "sauber" halten wollen)? :cry:
Na gut, geh ich halt in den Film, wenn er im Kino läuft :D
DonnieYen
14-01-2006, 01:28
Trailer von Fearless(Jet Li) gibt es auch hier!!
http://www.moviereporter.net/2306/jet_lis_fearless__neuer_trailer_und_featurette.htm l
Glasskinn
14-01-2006, 09:26
Und was ist mit denen, die weder flash noch wmv abspielen können (weil sie ihr System "sauber" halten wollen)? :cry:
Na gut, geh ich halt in den Film, wenn er im Kino läuft :D
Guck mal unter twitchfilm.net, dort müßte der Trailer auch in einem anderen Format sein, wenn ich mich recht erinnere.
EDIT: und gerade da gelesen (voll ätzend!):
Michelle Yeoh cut out of Jet Li's Fearless
(Posted In Action Asia Drama Film News Martial Arts )
michelleyeohfearless.jpg Considering that Michelle Yeoh is one of the biggest name actress in Asia, I didn't expected to hear that she was cut out of Fearless. Ronny Yu, the director of Fearless reduce the length of its running time from 143 minutes to 103 minutes. The deleted material included a fight scene of Jet and a Thai Boxing champion.
.... Michelle Yeoh doesn't hold a single screen frame in the movie. Some martial arts scenes involving Jet Li were omitted as well. Because of the deletion, Jet Li went to Hong Kong especially to say sorry to Michelle Yeoh, and the actress expressed her understanding regarding the omission and says that she is still willing to co-star with Jet Li next time.
In the original version of Fearless, Michelle Yeoh's character as Miss Yang is a martial artist from the modern time who tries to pursuade the Official Olympic committee to include Martial Art into their event. There are two picture from this scene at this site.
I'm all for editing a film if it means improving the quality but taking out a fight scene, especially with Yuen Woo Ping as fight choreography may mean we might miss out on something entertaining. A bad editing job can ruin the film by taking out inportant scenes for character development (**cough** Seven Swords **cough**). On the other hand, a good editing job may improve the pace by getting rid of unnecessary parts. Perhaps when the DVD comes out or if the distributor release an uncut version, we may get to see the deleted scenes.
Source: crienglish.com, michelleyeoh.info
MatzeOne
14-01-2006, 13:08
Sauerei!
Na vielleicht gibt's ja mal den Director's Cut mit der vollen Länge zu kaufen.
Glasskinn
14-01-2006, 17:48
Ja, hoffe ich auch. Zumindest gibt's jetzt Sha Po Lang mit Sammo Hung bei CD-WOW für 13,99 inkl. Versand! Chin. mit engl. UT. Wer damit was anfangen kann, sollte zugreifen. Einer der besten HK-Filme des letzten Jahres.
vBulletin v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.