Muay Boran in der Schweiz? [Archiv] - Kampfkunst-Board

PDA

Vollständige Version anzeigen : Muay Boran in der Schweiz?



Agamemnon
06-02-2007, 20:28
Ich hätte mal eine Frage bezüglich Muay Boran. Ich spiele schon seit längerem mit dem Gedanken Muay Thai oder Muay Boran zu trainiren. Ich trainire seit 7 Jahren Karate. Und nun wollte ich mit diesen Kampfsportarten anfangen. Ich fühlte mich aber mehr zu muay boran hingezogen (ich hab mich über das wiki teil da informiert), aber ich finde in der ganzen Schweiz keine Schule die Muay Boran unterrichtet, geschweige dem eine in meiner nähe (Zürich). Weiss jemand obs da in Europa überhaupt was gibt?

lg Agamemnon

.Hel
06-02-2007, 21:48
soviel ich weiss gibbet keinen trainer mehr der authentischzes muay boran unterrichtet, abgesehen daon wird es sich nciht gross von muay thai unterscheiden. sovielo ich weiss beinhaltet das muay boran als grösster unterschied zum muay thai noch die waffentechniken die als krabi krabong bekannt sind, ich weiss keine schule in zurich die das unterrichtet, jedoch benjamin "lonely dog" unterrichtet es mi dbma in bern.

und immer erst sufu und noch vorher tante google fragen, denn die weiss immer rat, empfehlenswert:

Fight Club Zürich - Home (http://www.fightclubzurich.ch/home.php)

Ralf Hasenohr
06-02-2007, 22:19
Ich würde Dir den Fight Club in Zürich empfehlen. Dort werden zwar auch keine reinen Muay Boran Kurse angeboten, aber Du wirst dort am besten aufgehoben sein. Rede auf jeden Fall mit dem Leiter des Fight Clubs, Charli Märki über Deine Interessen, er kann Dir weiterhelfen.

King of Queens
07-02-2007, 10:58
Ja wie dä obe scho gseit hät, im Fight Club Züri bisch sicher guet ufghobe. Ich trainier im Muay Thai Gym Winterthur, bimene Kolleg vom Charly, früener simmer no öppe mal am Wuchenend in Fight Club gange go Sparring mache.
Hät gueti Lüüt dete, au wäns paar ab und zue chli übertriebed;)

Und ja wänder dä Fight Club nüt seit, chasch au zu eus cho, bi eus sind zwar nöd so viel lüt wie bim Charli aber sind alles zwägi Type und mir händ än mega guete Trainer!
Da häsch all Möglichkeite, chasch a Seminar ga (zB letscht September letscht jahr Clinch-Seminar in Bern) oder a Kämpf (Amateur-Rangliste, Rookie-Night etc.).

Gruss KoQ

Agamemnon
07-02-2007, 16:20
ja easy danke, händer au no grad ä website oder so? Wär toll. Ich lueg dänn uf jede fall mal uf d'website. Danke nomal.

grüessli Agamemnon ;)

King of Queens
07-02-2007, 16:25
die isch in bearbeitig.
Aber ebe wänd me möchtsch wüsse, chaschmi suscht au mal is msn inetue (marc.jubin@hotmail.com), dän chander chli meh infos gä, au zu anderne schuele oder Kampfsportarte, nach beschtem wüsse und gwüsse zumindest:)

Gruss KoQ

maximus
07-02-2007, 16:30
ist immer noch ein deutschsprachiges forum. sösch gehts paar ad oohre:D

King of Queens
07-02-2007, 16:33
Oje än Aargauer:D

Flegel
08-02-2007, 06:40
hehe, öppis gäg aargauer?

King of Queens
08-02-2007, 07:35
:ups: grad namal eine!

Was isch au los??:D

prinzpi
26-02-2007, 11:30
Hehe ich bin en züürischnure
wohne aber im aargau und chan züri- und aargauerdütsch rede^^
isch no rächt praktisch:D

Ralf Hasenohr
26-02-2007, 22:50
a alli züricher,argauer u.vo winti!am nöchscht samschtig u.suntig isch im fight club züri Muay thai turnier.am samschtig ab d`5i u. suntig ab d`11i!!!!

Gruess Ralf